A expansión do Ébola

Neste mapa vemos que o virus do Ébola xa saltatou de continente, ¿como?. Investigade de que maneira o fixo, de que medios dispoñemos para defendernos del, de que medios dispoñen en África, poderemos controlalo?. Búscade na prensa que é o que din os expertos.

Esta entrada foi publicada en 1º bacharelato, CCMC. Garda o enlace permanente.

2 Responses to A expansión do Ébola

  1. 141a.sayanscristina di:

    ¿Cómo saltó de continente?
    En España todo empezó a principios de Agosto con el contagiado Miguel Pajares que estaba acompañado de la religiosa Julia Bohona. Esta ultima le hicieron las pruebas y no esta contagiada. Teresa Romero, la enfermera que se contagio fuera de África y que esta ahora mismo ingresada, atendió a este hombre.Tras varios días de tratamiento, Pajares fallece. Un mes después es cuando traen a otro infectado que es el sacerdote Manuel García Viejo y Teresa Romero es la que lo atiende varias veces. Tras varios días el sacerdote fallece y tras la muerte Teresa entra en la habitación para recoger el material infectado. Pero por desgracia cuando se estaba quitando el traje de protección se infectó con el guante cuando le toco la cara sin querer.
    Ella es ingresada en el hospital y su perro Excálibur es sacrificado por miedo de contagios ya que dicen que puede que se haya infectado.
    Tambien hay un caso de un infectado en EEUU. Una enfermera que atendio un ciudadano liberiano que fue el primer caso de ebola de EEUU y que fallecio miercoles.

  2. 141a.ramosalex di:

    -¿Como saltou de continente?
    O virus chega a España no corpo de García Viejo infectado en África e a causa de que afectase a unha enfermeira que o coidaba parece ser por un erro no protocolo de seguridade.

    -¿De qué medios dispoñemos para defendernos de él en España?
    Chámase ZMapp e é un suero que contén 3 anticorpos que bloquean ao virus. Prodúcese nunhas plantas similares ao tabaco. Mentras decídese se se utiliza, destinaronse xa, fondos para producilo. De momento a enfermidade non ten cura.

    -¿De que medios dispoñen en África?
    Non dispoñen de moitos medios por falta de material sanitario e recursos humans .

    -¿Que opinan os expertos?
    Según os expertos o umbral para marcar a supervivencia dun paciente con ébola está a partir do oitavo día de tratamento, polo menos en Occidente, porque en África Occidental non se pode facer o mesmo cálculo, tendo en conta que os países castigados polo ébola (Guinea, Liberia, Sierra Leona, Nigeria, Senegal e Congo) non se dispón de acceso ó mesmo tipo de tratamentos.

Deixa unha resposta